Végre rend és fegyelem


Megkaptam a polcaimat amikre már egy ideje ácsingóztam. A szoba kissé zsufis lett tőle, meg nagyon tagolt, de most legalább tom hova pakolászni az új könyveket!
Dobok is be pár új képet a gyűjteményemről. Bár sok minden nem nagyon változott, csak szebbek a képek, na meg mintha többnek néznének így ki összevagdosva :)  Na szal katt át a Mangáimhoz!
A abc rend maradt, néhány kivételtől eltekintve :p na meg néhány sorozatot csak úgy kivettem és áttettem az új polcokra, így járt az Eyeshield, a Bleach meg a D.Gray-Man. Amúgy jövhéten jönnek elvileg új mangák, de addig mivel nincsen firkálnivalóm gondoltam bepöccintem ide eztet :)

Reklámok

6 hozzászólás

  1. Nekem most karácsonyra érkezett meg az ES első kötete (bár 3-at rendeltem), szóval kicsit sokkolt a látvány. :D

    • Azért az se rossz :) Na majd egyszer én is beszerzem azt a sorozatot! Bár most még elég hosszú a lista arról, hogy még mit kell megvennem :D

      • Miután elküldtem láttam, hogy nem ES21-t írtam rövidítésnek ahogy szoktam. De reméltem a fenti kép miatt talán egyértelmű lesz. De mégse. XD
        Eyeshield-re gondoltam ES alatt, és azért sokkolt a kép.

  2. Hupsz :p Azt hittem teljesen más mangáról van szó :)
    És tetszik eddig az Eyeshied? Mármint az egészet polcra teszed? :)

  3. Eyeshield21 az egyik legnagyobb kedvencem! Már egyszer online végig olvastak, kb az utolsó 100 fejezetet már hétről hétre.
    Szóval tényleg már csak a polcra rakás maradt. :D Ami nem olyan egyszerű, mert a korai fejezetek nem mindig vannak raktáron és vámon is át kell még jönnie. De én mindent megteszek, hogy a teljes sorozatot össze gyűjtsem, (ha ösztöndíjam is engedi :P).

  4. Olvastad már végig? Le ne lődd nekem a végét, még véletlenül se! Csak azt olvastam még el belőle ami a polcomon van :)
    Ó, ilyen nehéz begyűjteni az elsőket? Hajrá hozzá!

Vélemény, hozzászólás?

