Anime-Manga Hírek!

Egy rakat dolgot megtudtam miközben szörföztem egy pöppet e neten! :) Gondolom a fele már mindenkinek régi lesz, de azért a hozám hasonló lassúaknak leírom, hátha segítek vele egy picit (^.^)

Hogy magyar hírrel kezdjek, a Fumax megvette a Hetaliát! :D Itt a hivatalos bejelentés. Bár aki volt Conon az elvileg élőben hallhatta a dolgot, plusz fecnit is osztogattak róla. A tervezett megjelenésnél még csak a “hamarosan” áll, de olyan híreket hallottam, hogy májusi kiadás lesz. Tök jó! <3


Vége a Yen Plusnak. Mármint nyomtatott verzióban, innentől kezdve a neten fog megjelenni havonta az újság. Gondolom gazdasági okokból, kevés előfizető, drága nyomtatás stb. szóval az újság a júliusi számmal megszűnik létezni papír formában. A részletek még kicsit homályosak, mint például a jövőben is futó sorozatok, na meg az előfizetés kérdése… de a lényeg az hogy már megint kifújt egy fasza újság, mert mindenki sajnálja rá a pénzt. (nem izélek, én is sokalltam rá egy kicsit a 3-4eFt-ot…)

Bár ez már régebbi hír, de gondoltam idebiggyesztem. A VIZ ki fogja adni a Bakumant! *.* Elvileg augusztusban adják ki az első kötetet, bár a hivatalos kiadási dátumot még nem láttam… nade a lényeg, hamarosan ez is a polcokon lehet! :D

Chibi Vampire rajongók figyelem! a Tokyopop rájött, hogy most miután befejezték a 14 kötet kiadását jelentősen leesett a keresetük, ezt pótolva megvették a Chibi Vampire Airmail manga jogait! :) Elvileg egy kötet és ez augusztus 31én lesz kiadva.

Most már lehet tudni, hogy az új Code Geass sorozat témája az európai front lesz. A csapat akit nyomon fogunk követni fiatal fiatal lányokból és srácokból fog állni, akiket a 11es körzetből küldenek Európába harcolni csupán 5%ok túlélési eséllyel.
Komolyan hangzik, nézni fogom sztem, de nem fog tetszeni… mármint sose érheti utól az első 2 sorozat színvonalát, akármilyen Lulu koppintást is tesznek be főszereplőnek. De mint mondtam nézni fogom.

Egyenlőre ennyi volt amit hűde fontosnak éreztem, de lehet hogy majd bővül a lista! :)

Reklámok

7 hozzászólás

  1. Bár ezt már máshol is írtam, de…Hetalia <3 Végre szórhatom magyar mangára a pénzem :) Aiya és a megjelenési dátum is közel van. hehe lesz mit olvasnom a töri vizsgák előtt XD

  2. Én is ezt fogom olvasni a vizsgák alatt, de nemtom, pont törivizsga előtt? :) még a végén összezavar és beírsz vmi Hetaliás poént a jó megoldás helyett! xD

  3. Hehe. Ha jó vagy töriből tudod mi igaz mi nem. Izgulatomban meg kétlem, hogy keverni kezdeném a dolgokat, mivel ez a harmadik töri (és sokadik év végi) vizsgám lesz, így a rutinos játékosok mezőnyében indulokXD

  4. Húú, hát ha már magyarul is meg fog jelenni a Hetalia, akkor itt az ideje, hogy elkezdjem olvasgatni. Remélem nem az a tipikus nagyobb a füstje, mint a lángja…

  5. Nézni fogod de nem fog tetszeni…nézni fogod de tetszeni fog XD Na akkor most melyik? :P
    Amúgy jó, hogy csinálnak 3. sorozatot :D
    Mondjuk nem csoda jó kis franchise ez is XD

  6. Orshie: Jó ez a manga, de ne számíts olyan óóóóriási dologra, ez csak poén :)

    Frostwave: Heh :P Ki is javítottam posztban.. de gáz vok XD
    Persze jó sok lóvét fognak vele kaszálni, mert a sok kis megszállott majd lesi a tvben és megveszi az új cuccokat amiket kinyomnak hozzá… nekem is ki kéne már találnom vmit amin ennyire megszedhetem magam xD

  7. Code Geass mostanában megint felkapott lett. Először az új manga, teljesen új brigáddal, most meg az anime. Mit ne mondjak, mindkettő érdekel, és örülök is nekik, de én sem hiszem, hogy hozni tudják majd az R1 és 2 színvonalát. :)

    Bakumannak meg én is örülök, bár először a Dengeki Daisy-re szeretném rátenni a kezeimet. *w* (Amit mellesleg szintén a VIZ ad ki, szeressük is őket. xD)

Vélemény, hozzászólás?

