Új mangáim!

Már rég jöttek újdonságok.. nekem szörnyű minden nap új manga nélkül :)
Bár most csak ez a pár csöppség jött, gondoltam megosztom a világgal xD

Tokyo Babylon vol1-5 – Ami azt jelenti, hogy van még egy teljes sorozatom! Mielőtt még valaki összezavarodna, ez francia kiadás, és a poche verzió, azaz a zsebverzió, kissebb mint az eredeti, de mégis belepréselték az amúgy 7 kötetet 5be. Szóval gondoltam mivel amúgy is meg szerettem volna venni, hiszen Clamp, meg az X elő vagy utósztorija, nem is tom most hirtelen, szal ha már amúgy is megveszem miért ne spróroljak rajta egy pöppet :p hja ez vok én :)
Még nem olvastam el, hiszen még csak tegnap jött, de lehet hogy majd összedobok egy ismertetőt később.

Highschool of the Dead vol. 5 – Aww! Dejó nekem! :D Végre utolértem a japán kiadásokat! Juppi! <3
Gyönyörű a borító, a lapok szépek, a fordítás kafa, poén franciául a káromkodás, meg a szleng xD Remélem még idén kiadják a 6os kötetet.

2hét múlva érkezik a kövi adag, és ma rendeltem meg még egy pakkot. Nehogymá manga nélkül maradjak! :D

Reklámok

2 hozzászólás

  1. Szabad megkérdezni, hogy miket rendeltél most? Vagy csak akkor tudom meg, ha írsz róluk? :)
    Az új dolgok gondolom evidensek, de milyen új sorozatokat kezdesz el?

  2. Szia!
    Persze, elmondom, ha már ilyen szépen kéred :) De nem jobb akkor olvasni amikor posztolok róluk, hogy megérkeztek? Mert ez így olyan, mintha Te is várnál velem együtt rájuk :D
    Újdonságot most nem rendeltem, mármint teljesen új sorozatot, ha erre voltál kiíváncsi.
    Újra elkezdtem az Xxxholicot, kipótolom a lyukakat, meg egy rakat folytatás érkezik még, Soul Eater, Natsume, Tegami Bachi… Franciául meg a Sawako alias Kimi ni Todoke, a Black Butler és a Nodame Cantabile kötetei repülnek még felém.
    Úgy döntöttem h a hiányokat töltöm inkább fel, mint hogy új sorozatoknak álljak neki, szal csak akkor fogok frissnek nekiesni, ha az nagyon must have! :)
    … elég részletesen válaszoltam, asszem :p

Vélemény, hozzászólás?

