Sakuracon 2008

Nya végre összeszedtem az erőmet, hogy megírjam ezt is! :)
Jó volt, de nem volt nagy cucc… valahogy jobbra emlékeztem… mármint mintha az Öszicon jobb lett volna. Vagy lehet h az csak az újdonság hatása volt, no meg ugyi az idő megszépíti az emlkékeket :P
Hát a programokról szerencsésen lemaradtam. Pedig szinte az összes kiadós beszélgetést megszerettem volna nézni, na ehhez képest végig csak a nagyteremben kuksoltam, vagy a pultoknál verekedtem mindenféle jóért :)
A Cosplay mindkét nap nagyon jó volt, mármint jól éreztem magam, nem azt mondom, hogy jók voltak a fellépők, mert sajna egy-két kiemelkedő alakításon, vagy rucin kívül az összes felejtős volt. Na ezért is mondom, hogy sztem az Öszi jobb volt. Persze kieemelkedő dolgokon Ryot és a Zseniális Teknőst értem :D Irtó jók voltak! Attól függtelenül nem rájuk szavaztam… nem tudtam ellenállni az Xxx Holicnak. Nem volt nagy szám, de annnyira imádom az openinget, és eltalálták a kedvenc endingemet is :D Plusz hogy Yuuko magán kívül van… hjaj, na jó volt és kész :D
A szerkók közül pedig a Tsubasa páros jött be nagyon. Hja meg a ParaKisses lányka is jól mutatott!
Azért azt vki megmondhatná, hogy ki nyert… mert azon már lusta voltam ott csücsülni :P
Vetítéseket nem lestem meg, egyet se sajna. Az FMa filmet inkább kihagytam, hiszen még nem láttam a sorozatot végig. Majd pont a végével kezdem :D A másik kettő szombaton nem rázta fel kicsi lekem, de a vasárnapira nagyon szivesen beültem volna. De sajna nem maradhattam, le kellett lépnem tök korán, brühü.. na sebaj, majd ,megveszem dvdn a Szentjánosbogarak sírját :)
Az AMVk nagyon jók voltak! A 17 is nagyon jó volt, de persze nem kell magyarázni, hogy a helyezettek ütöttek a legjobban. Hja és Gratula Luggeriano!!! Tetszett akkoris az amvd amikor gépen néztem, de a nagy képernyőn nagyon ütött! :D Oh, és a Gravinote… zseniális volt! És télleg bejött, hogy a fangirlöcskék félreértik a dolgot :D Mekkora sikitozás volt, uh… readásul pont egy sor liba elött ültem… de azért én is velük együtt sikitottam ;D
Na ha már sikitás… Ennyi The GazettE meg Gakt mániás libát egy rakásra! Ki voltam akadva… Amint megláttál őket a képernyőt máris ment a sikoly-maraton. Readásul pont körül voltam véve, elöttem is mögöttem is csak fangörlik csücsültek, majd belesüketültem. Na velük nem válaltam szolidalitást :P  Most komolyan… persze poén hogy a srác végignyalta a klipben a mikrofont, de hogy erre miért kell vagy 3 helyről is azt hallanom, hogy ” Uh, lányok én elélveztem!” o_O Ez kész, nem tudtam hogy most nevessek vagy csak gyorsan kimeneküljek a terepről mielött meglincselnek, mert én nem kiabáltam ilyeneket…
Még a táncpadot néztem meg, mármint a döntőt, nagyon kivi voltam hogy nyomják az ászok. Hát én rendesen kiakadtam… fel se tudtam fogni, hogy milyen nyilacskák vannak kivetítve ezek meg már ezer éve letapicskolták. Wow! De ez már nem is normális, nem is tánc, csak reflex, legalábbis sztem… de azért tetszett!
Meg persze benéztünk Vasárnap a konzolra, de csak tíz percre, mert megijedtünk a férfiuralomtól… alig láttam pár lányt sündörögni arrafelé. Most komolyan, mindenkit elijesztett az átható tesztoszteron-szag, vagy csak ez egy pasis szórakozás? Hmm? Vagy csak pont rosszkor mentem, és nyuszi módon meglógtam? :D
Végül a rajzversenyről lemaradtam kicsit… Végülis csak a vége után 20 percel ugrott be hogy hupsza oda is el kellett volna nézni. De amúgy se tudtam volna nagyot alakítani, mert a papnő és a scifi rajzolás sose volt az erősségem.

Na és a lényeg, mit sikerült leakasztanom? :D
Végülis angol köteteket nem nagyon vettem, nem is néztem őket, mármint még jó hogy leellenőriztem a felhozatalt, de nem vásárlási szándékkal, hiszen nem vok én tök hülye, hogy ráfizessek 500 hufokat kötetenként. De azért egy Kare Kano kötetnek nem tudtam ellenállni. De nagyon büszke is vok rá :) Nem szerettem volna megvenni a 20on nemtomhány részt külön-külön, szal inkább megvártam a 3in1 kiadást :)
Rajta kívül csak magyar kiadványokat vettem.
Nah akkor lista :)
– Árnybíró 10. – Wow! Kapásból el is olvastam ám :) Ez marhajó! Wáhi! Mikor jön a kövi?
– Berserk 1. – Még bele se olvatam :P de hát támogatni kell a magyar manga-ipart :D
– Bolondok Aranya 2. – érdekelt hogy mi lesz a sztori folytatása… de csak kidobott pénz… kár.
– Borsmenta 2. – Ez meglepően jó volt, mármint sokkal rosszabbra számítottam az első kötet után, de ahoz képest egészen beleéltem magam :)
– Hellsing 1. – *.* Imádom!!!
– Lidércfölde 1. – Tök ari :D Nagyon sokat filóztam azon, hogy kell-e nekem ez a szmötyi, de végül meggyőztem magam, hogy a polcon a helye. Ari történet, ari rajz (pont illik a gyerekes sztorihoz :P). Nekem tetszett.
Mangán kívül csak egy chibi Ichigós kulcstartót vettem, mert ha nem viszek Öcsikémnek trófeát akkor kikapok :)

Nya szal jóléreztem magam. Ismikkel nem nagyon futottam össze, csak barátnőkkel, de az el volt tervezve :) A szerzeményeimmel nagyon elégedett vagyok :D Velük együtt most épp 99 csücsül a polcon!
Jó volt a Con, de remélem az öszi jobban sikerül :)

6 hozzászólás

  1. Wow, 99 kötet mangád van?! Dúúúrva! :o
    Amúgy néhány magyar kereskedő nem 500, hanem 1500 ft “bónuszt” rak az árra…. -_-

    De az azért szimpi, hogy pár magyar kiadó visszatért ahhoz a jó szokásához, hogy conon olcsóbban árul.

  2. Ühüm :) Tök boldog vagyok tőlük! De azért ha lenne a szám mögött egy nulla akkor már elégedett is lennék :P
    Nha ezért nem veszek, csak rendelek mangát… majd pont dupla árat akarok fizetni…
    Igen, nekem is tetszett h kicsit olcsóbban árultak. Szinte mindenhol engedtek az árakból olyan 100-200 hufot. Sőt, a Berserket 1600ért adták. Majdnem mint a bónusz máshol :P

  3. Igen, az olcsó magyar Berserk majdnem engem is elcsábított. De aztán győzött a józanész, nem fogom két változatban is gyűjteni ^^”””

  4. szia!
    tudom ez nem ehhez a temahoz tartozik de gondoltam tudsz segiteni: lesz majus 11 utan ill juniusban elten vetites? csak mert erdekelne:D

  5. Nem lesz, be ne menj feleslegesen! :D Csak szorgalmi időszakban van vetítés, szal legközelebb majd szeptember-október környékén… sajna… readásul az uccsó pont a Transformers volt… *mérges*

  6. Francba pedig pont szorgalmi időszakban van kevesebb időm…hát akk szeptembertől rem. köszi:)

Hozzászólás