Vampire Knight vol.1

Nah ő is megvan végre! :D Csak lusta voltam posztolni, hogy eredményesen lementem átvenni őt, meg még két barátnőjét a Booklinehoz :)
Már olvastan manga.hun a fordítást, de nekem ez a manga kellett! :D
Readásul mindig az a kínom, hogy le vagyok maradva velük, mármint amikor rámjön h nekem az kell addig már van vagy 20 kötet kiadva és amig én azt beérem.. nah a Vampire Knightal mázlim volt, mert még csak 3 kötet jött kia angolul :P Még épp elkaptam! Nah és ha pont ezt adja ki most a Mangafan.. hm.. durcis leszek !

Cross Yukit 5 évesen megmentette Kuran Kaname, egy tisztavérű vámpír egy másik vámpír támadásától. Azóta eltelt 10 év, Yuki most kezdi a gimnazista éveit a Cross Akadémián. A mostohaapja iskolájában ő és Kiryu Zero a rend őrei.
Két különleges feladatot látnak el. A nappalis diákokat védik az estisektől, és titokban tartják, hogy az esti diákok egytől egyik vámpírok.
Persze egyik feladat sem túl egyszerű, mivel az estisek mind-mind irtócukker bishik és minden nappalis lány a kegyeikért küzd :) épp ezért szinte minden adandó alkalmat megragadnak, arra hogy a közelükbe kerülhessenek. Erre a legalkalmasabb időpont este kiszökni… de sajna épp ebben az időszakban vadásznak a vámpírok. Vagyis vadásznának, de ebben megakadályozza őket az egyezmény amit az iskola igazgatója között Kanamével, miszerint békében élnek az emberek és a vámpírok az iskola területén… legalábbis megpróbálnak.

Nah itt jön a kérdés, hogy ki ez a Kaname, hogy ilyen egyezséget köthet a többi vámpír nevében. Hát igen.. ez egy irtó jó kérdés, mert azon kívül, hogy a vámpírok mind tisztelik, nem csak az iskola területén, és hogy tisztavérű, nem sokat lehet róla tudni, pedig nagyonis érdekelne :D
Ó és mellesleg amióta megmentette Yuki életét a lány nagyon durván epekedik utánna :) Nem olyan feltűnően, de észrevehetően. De azt nem nagyon tudom kivenni az eseményekből, hogy Kaname csak a megmentett kislányt látja benne, aki neki az életével lóg, vagy esetleg többet…

De még mindig nincs ám vége, mert Zero is belenyúl rendesen a sztoriba.
4 évvel a sztori elött került a Cross családhoz (ami csak Yukiból és a furi igazgatóból áll :)) Aznap este egy tisztavérű vámpír levadászta a családját akik híres vámpírvadászok voltak. Csak a mini Zero maradt életben. Azóta gyűlöl minden vámpírt, ezért szándékában áll azzal bosszút állni, hogy kiírtja az összeset.
Nos itt vannak a bibik, ugyanis Yuki Zerót nagyon szeretni, szinte testvéreként tekint rá (sőt remélem több is lesz ebből :D eh.. micsoda shoujo-fan vok :P) viszont Zero alig bírja elviselni, hogy mellette Kanamért rajong a lány.

A romantikus szálak mellett rengeteg a kavarás a vámpír oldalon, hiszen mégis csak ők az éjszaka vadászai, akik embereket gyilkolnak hogy élhessenek… tényleg le tudtak erről mondani? Valóban csupán pacifista nézeteik miatt cselekedtek igy? Eh.. franc tudja, de cseszettül kiváncsi lettem!

Tipikus shoujo karakterekből áll a sztori, Yuki egyenlőre eléggé egysíkú, de a többiek bejövősek, bár a vámpírsrácokból fájóan keveset láttam eddig :3
Imádom az igazgatót, nagy arc! :D Remélem a kövi kötetben kicsit többet mutatja majd magát :)
A rajz nagyon tetszik, imádom az egyenruhákat! Megvan a kövi cosplay témája :D
A vér még lehetne több… nem tom minek kellett ennyi csipcsupp pöty vér miatt T+ kategóriába sorolni… majd késöbb dől majd bizti! Bár nem egy Hellsing a sztori XD

Nagyon tetszett ez a kötet… bár a mangaka stílusa inkább szimpla shoujo mangákhoz passzolna sztem, már ami a rajzokat illeti, de annak ellenére nagyon el lett találva :) A mostani kedvencek között van :D

7 hozzászólás

  1. Én is ebből szertenék cosplayezni:) S, micsoda véletlen, én is megrendeltem a Vampire Knight-ot! … és… kiadja… a MangaFan? Úgy érted, LESZ MAGYARUL?!:D

  2. Na akkor szépen lassan összerakhatjuk az esti osztály tagjait :D Vagy neked a fekete szerkó jön be jobban?
    Neeeem! Nem lesz magyarul! Bocs ha félreérthető voltam… csak azt mondtam, hogy tök ideges lennék, ha ki mernék adni, mert most vettem meg az eslő 3at. Tényleg bocs ha most tévhitbe ringattalak!

  3. höh… jó későn írok vissza!:D
    Nem bocsátok meg, blööö:P na jó, just joke. Hát, igen, a fekete tetszik jobban, höhö. És most rendeltem meg amúgy a 2., és a 3. kötetet:)

  4. Áh semmi bibi, én se siettem túlzottan :P
    A fekete? Nemár! Az olyan… hmm… nem találom a jó szót… megvan: uncsi! :P Ha a fehéret húzod fel akkor legalább játszhatod a vámpírt! *.* mindig szerettem volna örökké élni *sigh*
    Már megérkeztek? Honnan rendelted? Én most vettem meg a 4est! :D

  5. Szia!

    Ezt az üzenetet azért írom, mert gondolom, mi Vampire Knight “rajogók” fogjunk össze egy óriási ügy érdekében.
    Ez az ügy az lenne, hogy a Vampire Knight mangát adják ki magyarul. Már írtam egy petíciót, ha gondolod írd alá, és reklámozd. A link: http://www.freeforum.hu/vklm/topik/28852
    Nem lennék hálátlan cserébe egy hónapig reklámozom az oldalt, csak írd meg a mail címemre a weblap nevét.

    princessin:*

  6. Én is akarok egyen szerkót!!! :DDDDDDD Fehér Fekete nekem mindegy mindegyik jól néz ki! De a fehér már csak a vámpír létt miatt is előtérben van.Imádom a vámpírokat bárcsak találkoznék egyel. :D

Vélemény, hozzászólás?

